Wij wisten het natuurlijk al lang... Maar ook de mensen achter De Inspirerende40 weten dat Odin 'one to watch' is!
Coöperatie Odin is ‘one to watch’ geworden bij de verkiezing van de 40 meest inspirerende merken van 2021. Adviesbureau Synergie onderzoekt jaarlijks welke merken als meest inspirerend worden ervaren door consumenten. Hieruit blijkt dit jaar dat mensen die Odin kennen ons als zeer inspirerend ervaren, vooral vanwege onze visie en verbindende en behulpzame rol in de keten. Omdat de naamsbekendheid bij het grotere publiek er nog niet is, zit een plek op de lijst van de 40 meest bekende inspirerende merken er dit jaar nog niet in.
We zijn super trots om tussen inspirerende merken als VanMoof, Ecosia, Plastic Whale, Patagonia te staan in de ‘Ones2Watch’. Leuk ook om te weten dat als we nog bekender waren geweest, we op plaats 23 zouden staan in de lijst van de 40 meest inspirerende merken, die 4 november gepubliceerd wordt. Daar ligt dus een mooie uitdaging voor ons.
Jelmer van der Meulen van Synergie zegt dat de inspiratiewaarde van Odin onder de mensen die ons kennen minstens zo hoog is als die van organisaties in de Inspirerende 40. En dat we daarom horen bij de Ones2Watch in 2021. Meer informatie over De Inspirerende40 vind je op de website van Synergie.