Wanneer je bij afronding van je bestelling erachter komt dat je een verkeerd tijdvak hebt gekozen, kun je contact opnemen met de consumenten service. Mocht de mogelijkheid er zijn om het tijdvak aan te passen dan zullen wij dit voor je in orde maken.
Let op: het is i.v.m. bestaande routes en gemaakte planningen niet altijd mogelijk om het tijdvak aan te passen.
Kun je niet thuis zijn op het moment van bezorging? Neem dan, het liefst 1 werkdag van te voren, contact op met afdeling service (0345 575 154) zodat we nog met je af kunnen stemmen of de boodschappen bijvoorbeeld bij jouw buren bezorgd kunnen worden. Staat de chauffeur toch voor een gesloten deur? Dan zijn we genoodzaakt om € 50 in rekening te brengen. Voor bestellingen boven € 250 zullen deze kosten € 100 bedragen.
Ons serviceteam helpt je graag verder van maandag tot met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur.
Neem contact op via ons contactformulier of:
telefoon 0345 575 154
e-mail service@odin.nl